sime73 Posted November 24, 2003 Share Posted November 24, 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
--RoY-- Posted November 24, 2003 Share Posted November 24, 2003 Take a pic when there on the car. Should look cool when fitted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4TT Posted November 24, 2003 Share Posted November 24, 2003 u seen mine sime give them, paul went over mine about 15 time in smoothly across the light and came out good, even lee r likes them Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lee R Posted November 24, 2003 Share Posted November 24, 2003 I'm very interested to see what these red one will look like Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonh1 Posted November 25, 2003 Share Posted November 25, 2003 I did mine with tint spray.......they look Ok......I think..........lol........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
K3V HA Posted November 25, 2003 Share Posted November 25, 2003 I did mine on sunday with red, my indicators now flash red though!! LOL and me reverse lights look pink! Look ok to me though! Link to comment Share on other sites More sharing options...
white_van_matt Posted November 25, 2003 Share Posted November 25, 2003 I might have a do at relocating my indicators in my reverse light housings, and tinting everything but the reverse housings red You think it's hard finding rears for a mk6 hatchback! Try finding em 4 a van! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts